Sahin Bozdogan
Diğer İçeriklerim (59)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (4)

Punta del Este-Punta del Diablo ( Uruguay)

2013-01-16 00:38:00

Siradaki duragimiz Uruguay'in en meshur tatil beldesi Punta Del Este. O kadar gez dolas bizde insaniz biraz dinlenmek keyif catmak bizimde hakkimiz :) Buquebus'dan (Arjantin-Uruguay arasi feribot seferi yapan firma) 1324 pesoya(2 kisi gidis-donus feribot+Colonia'dan Punta del Este'ye otobus aktarmasi dahil fiyat)biletlerimizi temin ettik. 2 farkli feribot var biri ufak hizli;digeri buyuk(Cruise gibi) haliyle de yavas ama daha hesapli. Zamanla ilgili cok buyuk bir sikintimiz olmadigindan(biri 1,5-digeri 3 saat suruyor) cruise tercih ettik.Keyifli bir yolculuktan sonra Colonia'ya vardik. Buarada pasaport islemlerini feribota binerken kolay bir sekilde hallediyorsunuz. Colonia'yi gezme isini sonraya birakip limandan bizi direk olarak Punta del Este'ye goturmek icin bekleyen otobusumuze atliyoruz. 4 saat kadar sonra bu guzelim tatil beldesine ulasiyoruz.(Ayse'nin favorisi) Sehir gercekden cok guzel buna bir allahin kulu kalkip bisey diyemez; ama suana kadar gezdigimiz yerler icerisinde en pahalisi. Batti balik yan gider misali merkezde Hostel 828'e kapagi atiyoruz.Uruguay'da aklinizda bulunsun kendi paralarinin disinda dolar da heryerde gecerli. 6300 Uruguay Pesosu 3 gece konaklama parasini aynen toka ediyoruz ve bir oooohhhhhhhh cekiyoruz rahatliyoruz:)Burda harika 3 guzel gunun ardindan(yorumlari resimlerin altina yapicam;ama zaten resimler herseyi anlatiyo:)) buraya 200 km mesafedeki balikci kasabasi olan Punta del Diablo'ya dogru yola koyuluyoruz.Bize burayi tavsiye eden(Arjantin'de yemek yerken rastladigimiz bir turk)adama herhalde omrumun sonuna kadar dua edicem. Dunyada eger cennet varsa burasi orasi olabilir.(illaki baska yerlerde vardir ama suana kadarki benimde favori yerim burasi).Casablanca diye 10 numara bir aparta yerlesiyoruz. Burasida Punta del Este'yi aratmiyor. Balikci kasabasi ama fiyatlar hasirt on the blackboard.(Rahmetli Ozturk Serengil'den bir alinti:))2000 Uruguay peso geceligi ve nerdeyse hersey pesin burada.Neyse her aninin keyfini cikardik ve cikarmayada devam ediyoruz.(hala burdayiz,yazimida burdan yaziyorum;))