Sahin Bozdogan
4 Takipçi | 0 Takip
Kategorilerim
Diğer İçeriklerim (59)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (4)

Endonezya

2013-11-16 09:01:00
Endonezya |  görsel 1
Endonezya |  görsel 2
Endonezya |  görsel 3
Endonezya |  görsel 4
Endonezya |  görsel 5
Endonezya |  görsel 6
Endonezya |  görsel 7
Endonezya |  görsel 8
Endonezya |  görsel 9
Endonezya |  görsel 10
Endonezya |  görsel 11
Endonezya |  görsel 12
Endonezya |  görsel 13
Endonezya |  görsel 14
Endonezya |  görsel 15
Endonezya |  görsel 16

Kararimi verdim a dostlar. Beni koyumun yagmurlarinda yikamasinlar, Endonezya'nin Gili ada'sinda muson yagmurlariyla yikanmak istiyorum. Yasiyacagim yeri buldum en nihayetinde; Gili adasi :) Nasil antalitilir bilmiyorum, hani senin edebiyat kit bari resim koy biz ordan anlariz derseniz o da yok. Adayi doya doya yasamakdan resim bile cekmemisim dogru durust. Farkettigimde de cokdan ayrilmistim :) Anliycaginiz Gili'de olanlar orda benimle kaldi, ama soz hep yasaticam icimde :)

Artik son duzluge girdim. Filipinler ardindan koyumun yagmurlari. Herkes ne hissettigimi soruyo ama inanin ben bile bilmiyorum. Filipinler demisken ben adada zevku sefa surerken tarihin en buyuk kasirgalarindan biri olmus. 20.000 kisi hayatini kaybetti diyolar. inanin ordayken hayattan bi haber oluyo insan. Lost gibi hayat yasiyosunuz hatta gibi si fazla. Ben mi; tabiki Sawyer ;) Efenim Cakarta'da fazla oyalanmayin, hatta pas hakkinizi bile kullanabilirsiniz. Giderseniz eger Six Degrees Hostel konaklamak icin birebir. Yogyakarta'da stok yapin ama muhakkak. Tapinaklari, yanardagi ve water castle'i gorun. Orda da Edu Hostel kalmak icin cok uygun. Guneydogu Asya'nin en buyuk hosteli unvaninida elinde bulunduruyo. Bali tam anlamiyla hayal kirikligi. Birileri ''Ay sekerim balayina Bali'ye gittik'' derse ballandira ballandira agzinin ortasina carpin bitane. Ciftlesmekden olsa gerek millete bi guzel geliyo ama bi tik yok(''s'' koyun, anladiniz siz ;)) Gili'de nerdemi kaldim, Le Grand Gili Backpackers' Hostel. Fransizlar agzinin tadini biliyo, ben bunu bilir bunu soylerim. isimden anliycaginiz uzere sahibi fransiz. Bide restaurani var Le Petit :) o da yetmemis bide dalis okulu acmis Gili Divers die. Herif bir adada yapilabilicek her turlu ticareti yapiyo inanilmaz kiskandim. Bende midye dolma yaninda da sirdan ve kokorec satim diyorum, iskembeci de fena fikir diil. Bi analizini yapicam donunce :)

Endonezya insani suana kadar gordugum en mutlu, en guleryuzlu, en sevecen, en temiz kalpli, en yardim sever, en az kazikci, baska bisiler kaldiysa basina ''en'' koyup devam edin siz iste. Yeme-icme, ulasim, konaklama inanilmaz uygun. Tabiki de oscar gooooeeeeesssss to Endonezyaaaaaaaaaaaaaa :)

NOT: Endonezya'dan kara diilde havayoluyla ayrilacaksaniz son bi 150.000' ninizi ayirin. TL diil elbette Rupiah :) Cikis harci vermeniz gerekiyo, baska para birimlerini kesinlikle kabul etmiyolar.

102
0
0
Yorum Yaz